6 tápanyag, amely csökkentheti a rák kialakulásának a kockázatát

A rák megelőzésére az egyik legjobb módszer az egészséges táplálkozás, bár a mozgás is nagyon fontos. Ne feledjük, hogy a betegségek kialakulásában nagy szerepe van a genetikának és a környezeti tényezőknek is, azonban a táplálkozás nagyon sokat segít a daganatos megbetegedések megelőzésében.

Léteznek olyan tápanyagok, amelyek kiemelten sokat segíthetnek abban, hogy a rákos sejtek ne támadják meg a szervezetünket. Persze ezeket rendszeresen kell fogyasztani, csak így van hatásuk az emberi szervezetre.

1.A folsavban gazdag ételek sokat segíthetnek a megelőzésben. Ennek az az oka, hogy ha csak kevés folsav van a szervezetünkben, akkor ez mutációt okozhat a DNS-készletünkben és ez generálhat rákos megbetegedést. Folsavban gazdag a narancslé, a bab, a földimogyoró, a saláta, a kelbimbó és a spárga.

2. A D-vitamin is rendkívül fontos tápanyag. Ez a zsírban oldódó vitamin segít a kalcium felszívódásában és védelmet nyújt a szívbetegség, a depresszió és a súlygyarapodás ellen. Tanulmányok igazolják, hogy a megfelelő D-vitamin-szint segíthet a mellrák megelőzésében és a tüdőrákban szenvedő emberek túlélési arányát is biztosíthatja. Napfény hatására is termelődik D-vitamin a szervezetünkben, de D-vitamint tartalmaz a tej, a tojás, a tenger gyümölcsei, a lazac és a rák is.

Rendszeres Mozgás. Egészséges Immunrendszer. Online Kezdő Jógatanfolyam. Vezetett online videós kezdőjóga oktatás. Egyszeri díj, örök használat. A részletekért kattints IDE. 

 

3. A zöld tea is tele van antioxidánsokkal, amelyek védelmet jelentenek a szabad gyökök károsító hatásaival szemben. A szabad gyökök károsítják a sejteket, így a szervezet legyengül, és sokkal sebezhetőbbé válik a rák támadásával szemben. A teában lévő kempferol biztosítja a védelmet. Ha valaki nem szeretne teát fogyasztani, akkor más táplálékokkal is beviheti ezt a vegyületet a szervezetébe, például őszibarackkal, almával, paradicsommal, szederrel vagy málnával.

4. A keresztesvirágú zöldségek közé tartozik a káposzta, a saláta, a brokkoli, a kelbimbó vagy a karfiol. Ezek a zöldségek rákellenes anyagokat tartalmaznak, így rendszeres fogyasztásukkal csak jót teszünk az egészségünknek. A keresztesvirágú zöldségek leginkább a vastagbél- és a prosztatarákkal szemben jelenthetnek védelmet.

5. A kurkuma gyulladáscsökkentő hatással rendelkezik, így segíthet a rák elleni küzdelemben. A gyulladás sok betegség okozója lehet, és ez alól a rákos megbetegedés sem kivétel. A kurkuma leginkább a hólyag, a gyomor és a bélrendszer rákos megbetegedései ellen nyújthat védelmet.

(forrás: https://gyogyszernelkul.com/taplalekok-amelyek-csokkenthetik-a-rak-kialakulasanak-a-kockazatat/ )

Iratkozz Fel Ingyenes Kezdő Jóga Hírlevelemre!

Kezdd el az otthoni jógagyakorlást videóim segítségével még ma!

Összeállítottam neked, egy közel 30 videóból álló sorozatot, melynek segítségével MÉG MA elkezdheted otthoni jógagyakorlásodat. Írd be email címedet a lenti mezőbe és máris küldöm neked az első videómat. Namaste, Mónika.

 

E-mail-cím: *

(e-mail-címedet bizalmasan kezelem)