Ételek, amelyeket a cukorbetegeknek el kell kerülniük…

Vannak olyan ételek, amelyeket a diabéteszben szenvedőknek mellőzniük kell. Ideális esetben a betegek minden esetben felvilágosítást kapnak az étkezéssel kapcsolatban, és fontos tanácsokkal látják el őket a szakemberek az étrendi változásokról.

A cukor a legfőbb, amelyet célszerű kizárni az életükből. Mindannyian tudjuk, hogy a magas cukorbevitel szívinfarktust és rákos megbetegedést is okozhat.

A túlzott cukorfogyasztás megnöveli a hasi zsigeri zsírt, ami nemcsak magas vérnyomást, hanem gyulladást is generál a szervezetben, ami elősegíti a betegség szövődményeinek a kialakulását.

A finomított szénhidrátokkal jobb mindenkinek óvatosan bánni, mert inzulinrezisztenciához, majd cukorbetegséghez vezethetnek, illetve az elhízás kockázatát is megnövelik.

Egészséges Vércukorszint. Hosszabb Élet. Online Kezdő Jógatanfolyam. Vezetett online videós kezdőjóga oktatás. Egyszeri díj, örök használat. A részletekért kattints IDE. Augusztus 31-ig nyári 50%-os akció. 

A finomított szénhidrátok, mint például a fehér kenyér, a tésztafélék és a péksütemények magas glikémiás mutatókkal rendelkeznek, ami nagymértékben megemeli a vércukorszintet. Ezek a táplálékok nem tartalmaznak rostot, vitaminokat és ásványi anyagokat, azaz csak üres és felesleges kalória az emberi test számára.

A vizsgálatok azt mutatják, hogy a finomított szénhidrátok fogyasztását gyulladás, elhízás, inzulinrezisztencia kíséri.

Amennyiben valakinek magas a vércukorszintje, cukorbetegségben vagy inzulinrezisztenciában szenved, mindenképpen ki kell iktatnia az étrendjéből a gabonát. A teljes kiőrlésű gabona sok rostot tartalmaz, ami jót tehet az emésztésnek, viszont megemeli a vércukorszintet is, illetve elősegíti az inzulin- és a leptinrezisztenciát is.

Cukorbeteg és inzulinrezisztens személyek számára nem javasolt a gyökérzöldségek és a gumós növények fogyasztása sem a keményítő és a cukor koncentrált forrása miatt.

A feldolgozott élelmiszereket is célszerű kerülniük. Nemcsak azért, mert szinte semmi tápértékük nincs, hanem mert tele vannak cukorral, nátriummal, transzzsírokkal, adalékokkal, tartósítószerekkel, mesterséges édesítőszerekkel, színezékkel.

Egészséges Vércukorszint. Hosszabb Élet. Online Kezdő Jógatanfolyam. Vezetett online videós kezdőjóga oktatás. Egyszeri díj, örök használat. A részletekért kattints IDE. Augusztus 31-ig nyári 50%-os akció. 

(forrás: gyogyszernelkul.com)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Iratkozz Fel Ingyenes Kezdő Jóga Hírlevelemre!

Kezdd el az otthoni jógagyakorlást videóim segítségével még ma!

Összeállítottam neked, egy közel 30 videóból álló sorozatot, melynek segítségével MÉG MA elkezdheted otthoni jógagyakorlásodat. Írd be email címedet a lenti mezőbe és máris küldöm neked az első videómat. Namaste, Mónika.

 

E-mail-cím: *

(e-mail-címedet bizalmasan kezelem)