6 jó tanács, hogy kívül-belül szépnek érezd magad

Nincs jobb, mint a jó egészség. Kívül-belül látszik, ha valaki jó formában van. Ennek érdekében sokat tehetsz, futhatsz vagy sétálhatsz reggelente, kosárlabdázhatsz vagy választhatsz más sportágat barátaiddal, ha azonban izmos és hajlékony szeretnél lenni, a legjobb, ha bérletet váltasz az edzőterembe.

A testedzés segít megőrizni az egészséged, megóv számos betegségtől és a korai elhalálozástól. Boldoggá tesz, növeli az önbecsülésed, és ezáltal elkerülheted a depressziót és a szorongást. Köztudott, hogy az aktív életmódot folytató emberek tovább élnek passzív társaiknál.

Az igazán hatékony edzésprogram a kardiovaszkuláris állóképességet fejlesztő gyakorlatokat és a súlyzózást is magában foglalja. Ezek segítségével kalóriát égetsz, és növeled az izomtömeg zsírtömeghez képest vett arányát, ami gyorsabb anyagcseréhez és súlycsökkenéshez vagy -növeléshez vezet.

Fokozatosan terhelj, ha korábban nem edzettél. Ellenkező esetben izomhúzódás vagy sérülés is előfordulhat, ami csak ront a helyzeten. Állóképességet fejleszteni nem lehet egy nap alatt, a rendszeresség viszont célravezető. A gyorsabb előrehaladás érdekében először összpontosíts egy bizonyos testrészedre, például a hasadra, és látványosabb lesz az eredmény. Rövid időn belül kockahasad lesz.

Az edzés azonban nemcsak az izmok szemmel látható fejlődésével szépít, hanem belülről is. Néhány szépítő jó tanács a mindennapokra az egészségmegóvás érdekében:

Az olvasás az elmédet, az edzés a testedet tartja formában.

Mindegy mit csinálsz, a munka stresszel jár. Egy forró fürdő, a vásárlás, a filmnézés, kis kikapcsolódás csökkenti a stresszt, felszabadít, és ezért a fáradtság ellenére nem tűnsz megviseltnek.

A környezetszennyezés mára olyan mértéket ölt, hogy nincs ráhatásunk. A bőrkárosodást viszont megelőzheted például antioxidáns tartalmú szépségápolási termékekkel, használd őket, mielőtt kimész a szabadba. Nagyon sok jó minőségű készítmény kapható, bőrgyógyászod segítségével megtalálhatod a neked megfelelőt.

A káros szenvedélyek feladása az egészségmegóvás bombabiztos módja. A legtöbb ember iszik és dohányzik. Kutatások bizonyítják, hogy a dohányzás, akárcsak a túlzott alkoholfogyasztás, tüdőrákot és szülési komplikációt okoz.

A nemdohányzók jobb, ha kerülik a dohányosok társaságát, kutatási eredmények szerint ugyanis a dohányfüst belégzése, vagyis a passzív dohányzás szintén növeli a rákos megbetegedés kockázatát.

Mindig legyen pozitív a napkezdés! A testmozgás és a mosoly egyaránt boldogabbá teszi az embert. Egy mosollyal sok mindent elérhetsz, sőt pozitív értelemben fertőző is lehet. Megszépíti mások napját is.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Iratkozz Fel Ingyenes Kezdő Jóga Hírlevelemre!

Kezdd el az otthoni jógagyakorlást videóim segítségével még ma!

Összeállítottam neked, egy közel 30 videóból álló sorozatot, melynek segítségével MÉG MA elkezdheted otthoni jógagyakorlásodat. Írd be email címedet a lenti mezőbe és máris küldöm neked az első videómat. Namaste, Mónika.

 

E-mail-cím: *

(e-mail-címedet bizalmasan kezelem)