Gyermekkorom óta migrénes és mindenféle fejfájással küszködöm, és az idő előrehaladtával egyre elviselhetetlenebb /66 éves hölgy vagyok/. Sportolok, és a mai napig kerékpározom. Már minden fórumot megjártam, eredménytelenül, csak a pénzt nyelte el.

A migrénes fejfájásnak sok oka lehet, de leggyakrabban a görcsös nyak- és vállizmok miatti elégtelen oxigénellátás az agyban. Javaslom  a hátközép-, nyak- és váll-lazító gyakorlatok rendszeres végzését, az aktív és passzív hasi légzést, minél lassabban megy, annál jobb, néhány másodperces légzés kinn tartásokkal. Ez emeli a szervezet szén-dioxid szintjét és tágítja az ereket, így jobb lesz az agy oxigénellátása.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Iratkozz Fel Ingyenes Kezdő Jóga Hírlevelemre!

Kezdd el az otthoni jógagyakorlást videóim segítségével még ma!

Összeállítottam neked, egy közel 30 videóból álló sorozatot, melynek segítségével MÉG MA elkezdheted otthoni jógagyakorlásodat. Írd be email címedet a lenti mezőbe és máris küldöm neked az első videómat. Namaste, Mónika.

 

E-mail-cím: *

(e-mail-címedet bizalmasan kezelem)