Gondolom, egy-egy gyakorlatnak idő kell, hogy kifejtse jótékony hatását, ugye?

Mint minden mozgásformának, a jógának is időt kell adni, hogy bizonyos hatásait kifejtse. Viszont a rövidtávú jótékony hatása a szervezetre, az idegrendszerre, a jólétre azonnal érezhető: egyszerűen boldogabb, nyugodtabb és stresszmentesebb leszel. A jóga, szemben minden más mozgásformával lenyugtatja az egyébként is stresszes szervezetet. Nem viszi fel a pulzusszámot, hanem nyugtatja az idegrendszert.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Iratkozz Fel Ingyenes Kezdő Jóga Hírlevelemre!

Kezdd el az otthoni jógagyakorlást videóim segítségével még ma!

Összeállítottam neked, egy közel 30 videóból álló sorozatot, melynek segítségével MÉG MA elkezdheted otthoni jógagyakorlásodat. Írd be email címedet a lenti mezőbe és máris küldöm neked az első videómat. Namaste, Mónika.

 

E-mail-cím: *

(e-mail-címedet bizalmasan kezelem)