Rendszeres mozgással a demencia ellen…

Ahhoz, hogy agyunk sokáig jól működjön, nagyon fontos az aktív és rendszeres mozgás. Az aktív testmozgás az agyat is aktiválja és nagyon jól karbantartja. A rendszeres testmozgás megnöveli a vér áramlását az egész testben, így az agyban is.

A vérerek szűkülése okozhat agyi katasztrófát és agyi megbetegedéseket, de aki rendszeresen mozog, biztos lehet benne, hogy az agyi vérellátása is fokozódik, ami ép elmét és jó szellemi képességeket képes biztosítani. A rendszeres testmozgás a hosszú távú memóriát támogatja meg és a jobb gondolkodást segíti elő.

Az agynak nagyon fontos szerepe van az emberi szervezet működésében. Nevezhetjük központi vezérlőegységnek is, hiszen az agyunk irányító szerepet tölt be. Segítségével tudunk mozogni, járni, látni, érezni, szagolni és a sor végtelen.

Éppen ezért rendkívül fontos, hogy odafigyeljünk az agyunk egészségére. Annak sincs akadálya, hogy idősebb korunkban fiatalosak maradjuk. Ehhez nincs is másra szükség, mint az agyunkat edzeni és karbantartani.

Rendszeres Testmozgás. Jobb Agyműködés. Hosszabb Élet. Online Kezdő Jógatanfolyam. Vezetett online videós kezdőjóga oktatás. Egyszeri díj, örök használat. A részletekért kattints IDE. Augusztus 31-ig nyári 50%-os akció. 

Nagyon sok múlik azon, hogy milyen a hozzáállásunk az egészségünkhöz. Hiszen mi magunk tehetünk a legtöbbet annak érdekében, hogy sokáig eékerüljenek minket a betegségek. Ebben segít a rendszeres testmozgás.

A testmozgás nemcsak a lábak és a kezek aktív mozgatását foglalja magába, hanem az agyi tevékenységeket is, azaz az agyunkat is edzeni szükséges ahhoz, hogy karbantartsuk. Az agy gyakori stimulálása elősegíti a gondolkodási képességek javulását, vagyis sokkal jobb lesz a memóriánk és jobban fogunk teljesíteni is.

Az agy számára az egyik legjobb edzésmódszer az olvasás, hiszen ezzel nemcsak a szókincsünk fejlődik, hanem a vizualizációs képességünk is sokkal jobbá válik.

A szervezettség nagyon fontos, mert még ez is hatással van az agy működésére. Agyunk vágyik a rendre, hiszen a szervezetlenség az agy működését is kaotikussá teheti. Ha az agy nincs túlterhelve, akkor az információkat is könnyedebben elő tudja hívni, mint abban az esetben, ha káosz uralkodik körülötte.

Az alvás az egyik leghatékonyabb eszköz az agy állapotának javításában. Ahhoz, hogy az agyunk optimálisan működjön naponta legalább 7-9 órányi alvásra van szüksége. A nevetés is jó gyógyszer lehet, ha az agy teljesítésének javításáról van szó. A nevetés nemcsak jó hatással van az agyra, de még a gyógyulását is elősegíti.

Rendszeres Testmozgás. Jobb Agyműködés. Hosszabb Élet. Online Kezdő Jógatanfolyam. Vezetett online videós kezdőjóga oktatás. Egyszeri díj, örök használat. A részletekért kattints IDE. Augusztus 31-ig nyári 50%-os akció. 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Iratkozz Fel Ingyenes Kezdő Jóga Hírlevelemre!

Kezdd el az otthoni jógagyakorlást videóim segítségével még ma!

Összeállítottam neked, egy közel 30 videóból álló sorozatot, melynek segítségével MÉG MA elkezdheted otthoni jógagyakorlásodat. Írd be email címedet a lenti mezőbe és máris küldöm neked az első videómat. Namaste, Mónika.

 

E-mail-cím: *

(e-mail-címedet bizalmasan kezelem)