Hogyan harcoljunk hatékonyan az inzulinrezisztencia ellen

Sok ember nem veszi figyelembe, hogy az inzulinrezisztencia a cukorbetegség előfutára, amely hatással lehet a test összes szervére. Azonban vannak olyan természetes megoldások, amelyekkel le lehet küzdeni az inzulinrezisztenciát.

Mi a teendő reggel?

Soha ne hagyja ki a reggelit. Az ételek táplálják a testet, az agyat és jó hangulatot biztosítanak. A búzát és glutént tartalmazó termékek hirtelen növelik meg a vércukorszintet, illetve a koffein is növelheti az inzulinrezisztencia kialakulását.

A gyulladás is az inzulinrezisztenciához kötődik. Ez hatással van az izmokra, a májra és a zsírszövetekre. Az inzulinrezisztencia az elhízáshoz és a metabolikus szindrómához is kapcsolódik.

Mozgással és meditációval az inzulinrezisztencia ellen:  Online Kezdő Jógatanfolyam. Vezetett online videós kezdőjóga oktatás. Egyszeri díj, örök használat. A részletekért kattints IDE. 

Mi a teendő ebben az esetben?

Vegyen magához gyulladásgátló ételeket. Ez főként az organikus táplálékokat és a tiszta vizet foglalja magába. A növényi alapú étkezés nemcsak a gyulladást, de az oxidatív stresszt is csökkenti a szervezeteben.

A kortizol védelmet biztosít a mellékvese fáradtságával szemben. Az ismétlődő fertőzések, a fáradtság, az alacsony energia, a székrekedés, a depresszió vagy a hipoglikémia gyakran ennek a jelei.

Ilyenkor meg kell vizsgálni, hogy mi okozza a kortizol megzavart szintjét. Ez lehet a stressz, az olyan érzelmek, mint a harag, a bűntudat, a félelem, de oka lehet a rossz orális egészség, a nem megfelelő tápanyag-felszívódás, a nem megfelelő emésztés vagy éppen az álmatlanság.

Mozgással és meditációval az inzulinrezisztencia ellen:  Online Kezdő Jógatanfolyam. Vezetett online videós kezdőjóga oktatás. Egyszeri díj, örök használat. A részletekért kattints IDE. 

Mi a megoldás ilyenkor?

Szeresse önmagát! Törölje ki az étrendjéből az egészségtelen ételeket és törekedjen arra, hogy egészséges legyen a bélflórája. Fogyasszon tiszta, langyos vizet gyömbérrel, friss citrommal és nyers mézzel.

Amikor a mellékvesék stresszhelyzetbe kerülnek, testünk leállítja a sejtek, a szövetek és az immunrendszer javítását és ez megzavarja a jó emésztést is. Idővel ez növelheti a bél gyulladását, illetve a cukorbetegség, a szívbetegség, a vércukorszint-rendellenesség és a gyorsabb öregedés kockázatait.

Ennek kiküszöbölésére nagyon jó megoldás a heti háromszori testmozgás, illetve a meditáció is sokat segíthet. Fontos, hogy megtalálja a megfelelő módszereket a stressz levezetésére, hiszen csak így lesz képes megelőzni az inzulinrezisztencia kialakulását.

Mozgással és meditációval az inzulinrezisztencia ellen:  Online Kezdő Jógatanfolyam. Vezetett online videós kezdőjóga oktatás. Egyszeri díj, örök használat. A részletekért kattints IDE. 

(forrás: gyogyszernelkul.com)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Iratkozz Fel Ingyenes Kezdő Jóga Hírlevelemre!

Kezdd el az otthoni jógagyakorlást videóim segítségével még ma!

Összeállítottam neked, egy közel 30 videóból álló sorozatot, melynek segítségével MÉG MA elkezdheted otthoni jógagyakorlásodat. Írd be email címedet a lenti mezőbe és máris küldöm neked az első videómat. Namaste, Mónika.





(e-mail-címedet bizalmasan kezelem)